16 januari, 2013

Tulpaner på bröllop


Med tanke på att det var tulpanens dag igår får dagens blogginlägg handla just om denna underbara blomma. 



Det finns så många olika tulpaner att välja mellan så vad du än har för färgtema till ditt bröllop ska det inte vara några problem att hitta en tulpan som passar till. Tulpanen är även väldigt vacker att kombinera med andra blommor.


Ha tulpaner som bordsdekoration. Detta kan givetvis göras på många sätt...






Eller varför inte hänga dem över bordet?


Lika vackra är de på bröllopstårtan.






3 kommentarer:

  1. Vad mycket fina bilder du lägger upp. Man får jättemånga ideér själv när man ser dom. Tänkte fråga dig en sak. Mina tärnor ska ha gula klänningar, inte ljusgula utan gula. Vilken färg, tycker du, man ska ha på skor till den färgen. Vi har testat med svarta men tyckte att det blev lite "hårt". Visst funkar vita men dom är inte nå vidare snygga. Jag funderade lite på ett par sandaletter med lite högre klack. Kanske bruna eller svarta.. Jag har tänkt ha gula skor, om jag hittar några snygga..
    /Frida.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida!
      Kul att du får lite idéer från min blogg!
      Jag har svarat på din fråga i mitt blogginlägg: http://lyckligafrun.blogspot.se/2013/01/skoproblematik.html
      Hoppas att det är till någon hjälp. Det där med skor är inte det lättaste...

      Hör gärna av dig om det är något mer. Annars får du ha ett stort lycka till på din dag!
      /Jenny

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera