19 september, 2012

Brudgummen


Det skulle vara intressant att höra hur ni, framtida bröllopspar, fördelar planeringen och förberedelser inför ert bröllop. Gissningsvis är det de blivande brudarna som har huvudansvaret, i alla fall om jag tänker på mig själv och mina vänner. 

För egen del så gjorde det mig ingenting, tvärtom. Men vi bollade idéer med varandra och då det handlade om kläder och detaljer kring min man ville jag att han skulle vara med så mycket som möjligt så att det verkligen skulle bli något han trivdes med.
Visst vill man vara fin på sitt eget bröllop därför är det också viktigt att det blir en stil som känns rätt och som man känner sig bekväm med. Kanske är en fluga ett självklart val eller så är åsikten det motsatta. Inget är rätt eller fel, det gäller bara att hitta sin stil...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar