05 februari, 2012

Vilken skotyp är du?


Vilken skotyp är du? Till en och samma brudklänning kan man variera skor i massor och stilen på bruden kommer att uppfattas helt olika. 
Vita högklackade skor är inte längre ett måste. Som med alla andra detaljer tycker jag verkligen att man ska ha det som speglar personligheten. 


Att ha skor i temats färg är riktigt snyggt. Och med en stark färg blir det riktigt fin kontrast till den vita klänningen. 


Även om jag visat denna bild tidigare här på bloggen måste jag visa den igen i detta sammanhang. Valet av skor har givetvis att göra även med vilken typ av bröllop man ska ha. Har du ett strandbröllop kan man stryka högklackat direkt. Ett fotsmycke är ett fint alternativ.



Känner du dig obekväm med högklackat tycker jag absolut att du ska välja bort det. Det finns så många fina alternativ, både i fin skor och andra typer av skor. Är du exempelvis en tjej med stort intresse för hästar kanske ett par boots kan vara något?




Underbar krock till klänningen och detta gillar jag massor!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar