24 augusti, 2011

Säckväv





Oftast är det väl ändå det enkla som är snyggast. Att använda säckväv i en lyxig bröllopsdukning fungerar jättebra och det är väl också blandningen som gör pricken över i:et.
Jag var själv inne på att använda säckväv i vissa detaljer till mitt bröllop. Men tyvärr var det en utav många saker som jag inte hann med. Jag får spara idéerna till en annan fest och en annan dukning istället.






Bilder: thesweetestoccasion.com, a-ladys-findings.tumblr.com, chezreneeshop.com

2 kommentarer:

  1. Fru Lycklig... jag blir alldeles lycklig av att kika in här!! Så fint! Jag tycker vi startar en ny tradition att man gifter sig med sin man två gånger. Minst. Jag vill uppleva den där magiska dagen igen!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med om att kontrasten mellan lyx och enkelt är skitsnygg! Speciellt när det är något brun/beige och (normalt förknippat med damm) till vitt som i bilderna.

    SvaraRadera